Μάθημα

Accordion Content

Ειδίκευση Ι: Χρηματοπιστωτικές Αγορές

Ειδίκευση ΙΙ: Ενέργεια και Περιβάλλον

Ειδίκευση ΙΙΙ: Τομέας των Επιχειρήσεων (Business)

Ειδίκευση ΙV: Ανταγωνισμός

Ειδίκευση V: Δίκαιο και Οικονομικά

  • Επιλογή οποιονδήποτε δύο εκ των μαθημάτων Περιορισμένης Επιλογής
  • Επιλογή οποιονδήποτε δύο από τα μαθήματα Επιλογής

 

Μαθήματα Περιορισμένης Επιλογής (ΠΕ)
(Επιλογή και παρακολούθηση 2 από τα παρακάτω 4 μαθήματα)
Τραπεζικό Δίκαιο και Οικονομικά
Εταιρική Διακυβέρνηση: Νομικές και Οικονομικές πτυχές
Περιβάλλον και Ενέργεια: Νομικές και Οικονομικές πτυχές
Προστασία του Ανταγωνισμού: Οικονομικό Υπόβαθρο και Νομικό Πλαίσιο
 
Μαθήματα Επιλογής
(Παρακολούθηση 2 μαθημάτων από τον κάτωθι πίνακα)
Ρυθμιστικό Πλαίσιο και Εποπτεία Τραπεζών: Νομικές και Οικονομικές Πτυχές
Χρηματοοικονομική και Δίκαιο της Κεφαλαιαγοράς
Νομικό Πλαίσιο και Οικονομική Ανάλυση των Εργασιακών Σχέσεων
Δίκαιο και Οικονομικά των Επιχειρήσεων
Πολιτικές και Νομικό Πλαίσιο του κλάδου της Ενέργειας στην ΕΕ
Νομικές και Οικονομικές διαστάσεις των Δραστηριοτήτων και Συναλλαγών στον τομέα της Ενέργειας
Νομικές και Οικονομικές πτυχές των Συγχωνεύσεων, των Εξαγορών και της Κοινής και Διασταυρούμενης Ιδιοκτησίας (Common και Crossownership)
Σύγχρονα ζητήματα Προστασίας Ελεύθερου Ανταγωνισμού: Οικονομική και Νομική διάσταση
Δίκαιο και Οικονομικά της Ιδιωτικής και Κοινωνικής Ασφάλισης
Ποινική Καταστολή του Οικονομικού Εγκλήματος και της Διαφθοράς
Προστασία του Καταναλωτή: Οικονομικό Υπόβαθρο και Νομικό Πλαίσιο
Ρυθμιστικό Πλαίσιο και Οικονομική Ανάλυση των Νέων Τεχνολογιών
Διεθνείς Οργανισμοί και Διεθνές Εμπόριο
Δίκαιο και Οικονομικά των Ξένων Επενδύσεων και της Χρηματοδότησης της Ανάπτυξης
Τίτλος

Ρυθμιστικό Πλαίσιο και Οικονομική ανάλυση των Νέων Τεχνολογιών

Τύπος Μαθήματος
Μάθημα Επιλογής
Περιγραφή

Το μάθημα εξετάζει τις νομικές και οικονομικές πτυχές των συναλλαγών που διεξάγονται με ηλεκτρονικά μέσα και, ιδίως, μέσω του Διαδικτύου. Παρουσιάζονται οι διάφορες μορφές προσφερόμενων από το Διαδίκτυο υπηρεσιών, από τις πιο βασικές (μηχανές αναζήτησης, εξειδικευμένες βάσεις δεδομένων) έως και τις πιο πολύπλοκες, οι οποίες χρησιμοποιούν τεχνολογίες αυτοματισμού και αντιπροσώπευσης (όπως smartagents, shoppingbots, and biddingelves). Αναλύονται οι δυνατότητες που δίνουν τα προγράμματα αυτά, ξεκινώντας από την παροχή της ευχέρειας στους καταναλωτές να κάνουν αυτόματα συγκρίσεις και στους προμηθευτές να αποκτούν πληροφόρηση για τα βασικά χαρακτηριστικά των επισκεπτών τους σε πραγματικό χρόνο, και φτάνοντας στη δυνατότητα λήψης αποφάσεων για λογαριασμό ατόμων και συμμετοχής σε online αγορές. Εξετάζονται θέματα που αφορούν στο ηλεκτρονικό επιχειρείν (δίνοντας έμφαση στα προβλήματα που πρέπει να ξεπεράσει μια επιχείρηση στα αρχικά στάδια, όπως συμφωνίες φιλοξενίας και σχεδιασμός των όρων και προϋποθέσεων της παροχής υπηρεσιών), στη χρήση και προστασία δικαιωμάτων πνευματικής και βιομηχανικής ιδιοκτησίας στο Διαδίκτυο, στη διαφήμιση στο Διαδίκτυο, στην ηλεκτρονική κατάρτιση συμβάσεων, στις ηλεκτρονικές υπογραφές, στις πληρωμές μέσω Διαδικτύου, στην ευθύνη των μεσαζόντων παροχής υπηρεσιών και στη μη ζητηθείσα εμπορική επικοινωνία.