Search
Close this search box.

Μάθημα

Accordion Content
Ειδίκευση Ι: Δίκαιο και Οικονομικά στον τομέα των Επιχειρήσεων
Δίκαιο και Οικονομικά των Επιχειρήσεων
Εταιρική Διακυβέρνηση
Ειδίκευση ΙΙ: Δίκαιο και Οικονομικά της Κυβερνητικής Πολιτικής
Δίκαιο και Οικονομικά του Περιβάλλοντος
Προστασία του Ανταγωνισμού: Οικονομικό Υπόβαθρο και Νομικό Πλαίσιο
Ειδίκευση ΙΙΙ: Δίκαιο και Οικονομικά
Ένα από τα δύο υποχρεωτικά μαθήματα της Ειδίκευσης Ι
Ένα από τα δύο υποχρεωτικά μαθήματα της Ειδίκευσης ΙΙ
Ειδίκευση Ι: Δίκαιο και Οικονομικά στον τομέα των Επιχειρήσεων
* Δύο από τα παρακάτω ή ένα από τα παρακάτω και ένα από την Ειδίκευση ΙΙ
Δίκαιο και Οικονομικά της Ιδιωτικής και Κοινωνικής Ασφάλισης
Δίκαιο και Οικονομικά των Ξένων Επενδύσεων και της Χρηματοδότησης της Ανάπτυξης
Νομικό Πλαίσιο και Οικονομική Ανάλυση των Εργασιακών Σχέσεων
Προστασία του Καταναλωτή: Οικονομικό Υπόβαθρο και Νομικό Πλαίσιο
Ρυθμιστικό Πλαίσιο και Οικονομική ανάλυση των Νέων Τεχνολογιών
Τραπεζικό Δίκαιο και Οικονομικά
Χρηματοοικονομική και Δίκαιο της Κεφαλαιαγοράς
Ειδίκευση ΙΙ: Δίκαιο και Οικονομικά της Κυβερνητικής Πολιτικής
* Δύο από τα παρακάτω ή ένα από τα παρακάτω και ένα από την Ειδίκευση Ι
Διεθνείς Οργανισμοί και Διεθνές Εμπόριο
Διεθνές και Ευρωπαϊκό Δίκαιο και Οικονομικά του Περιβάλλοντος
Δίκαιο και Οικονομικά της Ενέργειας
Ειδικά Θέματα Ανταγωνισμού: Καταχρηστική Εκμετάλλευση Δεσπόζουσας Θέσης, Κάθετες Σχέσεις και άλλα θέματα
Ποινική καταστολή του Οικονομικού Εγκλήματος και της Διαφθοράς
Ρυθμιστικό Πλαίσιο και Εποπτεία Τραπεζών
Συγχωνεύσεις και εξαγορές
Ειδίκευση ΙΙΙ: Γενική Ειδίκευση
* Δύο από τα παρακάτω
Ένα από τα δύο υποχρεωτικά μαθήματα της Ειδίκευσης Ι
Ένα από τα δύο υποχρεωτικά μαθήματα της Ειδίκευσης ΙΙ
Τίτλος

Ρυθμιστικό Πλαίσιο και Οικονομική ανάλυση των Νέων Τεχνολογιών

Τύπος Μαθήματος
Μάθημα Επιλογής
Περιγραφή

Το μάθημα εξετάζει τις νομικές και οικονομικές πτυχές των συναλλαγών που διεξάγονται με ηλεκτρονικά μέσα και, ιδίως, μέσω του Διαδικτύου. Παρουσιάζονται οι διάφορες μορφές προσφερόμενων από το Διαδίκτυο υπηρεσιών, από τις πιο βασικές (μηχανές αναζήτησης, εξειδικευμένες βάσεις δεδομένων) έως και τις πιο πολύπλοκες, οι οποίες χρησιμοποιούν τεχνολογίες αυτοματισμού και αντιπροσώπευσης (όπως smart agents, shopping bots, and bidding elves). Αναλύονται οι δυνατότητες που δίνουν τα προγράμματα αυτά, ξεκινώντας από την παροχή της ευχέρειας στους καταναλωτές να κάνουν αυτόματα συγκρίσεις και στους προμηθευτές να αποκτούν πληροφόρηση για τα βασικά χαρακτηριστικά των επισκεπτών τους σε πραγματικό χρόνο, και φτάνοντας στη δυνατότητα λήψης αποφάσεων για λογαριασμό ατόμων και συμμετοχής σε online αγορές. Εξετάζονται θέματα που αφορούν στο ηλεκτρονικό επιχειρείν (δίνοντας έμφαση στα προβλήματα που πρέπει να ξεπεράσει μια επιχείρηση στα αρχικά στάδια, όπως συμφωνίες φιλοξενίας και σχεδιασμός των όρων και προϋποθέσεων της παροχής υπηρεσιών), στη χρήση και προστασία δικαιωμάτων πνευματικής και βιομηχανικής ιδιοκτησίας στο Διαδίκτυο, στη διαφήμιση στο Διαδίκτυο, στην ηλεκτρονική κατάρτιση συμβάσεων, στις ηλεκτρονικές υπογραφές, στις πληρωμές μέσω Διαδικτύου, στην ευθύνη των μεσαζόντων παροχής υπηρεσιών και στη μη ζητηθείσα εμπορική επικοινωνία.